Lexus IS Forum banner

Różnica między IS200 a IS300??

94K views 17 replies 8 participants last post by  interblink  
#1 ·
Hej,
Szukam wszechstronnego, świetnego samochodu i natknąłem się na serię Lexus IS i przyglądałem się zarówno Lexusowi is200, jak i is300, ale powiedziano mi, że podczas jazdy is200 odczuwa się brak mocy po wciśnięciu pedału gazu.
Czy tak jest?
Czy też jest nadal dość mocny?
I czy jest duża różnica między is200 a is300 poza pojemnością silnika?

Dzięki
 
#5 ·
aby rozwiązać konflikt
aby rozwiązać wszystkie twoje konflikty tutaj, miałem na myśli is200, wiem, że ma mniejszy silnik i oczywiście to sprawia, że is300 jest o wiele szybszy. Ale moje pytanie brzmi, czy is200 nadal ma dobrą moc podczas jazdy, czy jest po prostu słaby?

i co jeszcze, poza silnikiem, różni się między nimi?
 
#6 ·
aby załatwić tu wszystkie twoje konflikty, miałem na myśli is200, wiem, że ma mniejszy silnik i oczywiście to sprawia, że is300 jest o wiele szybszy. Ale moje pytanie brzmi, czy is200 nadal ma dobrą moc podczas jazdy, czy po prostu jest słaby?

i co poza silnikiem różni się między nimi?
http://my.is/forums/f90/is200-is300-304784/

http://my.is/forums/f93/whats-difference-257440/

http://my.is/forums/f87/is200-vs-is300-221000/


Istnieje również drobna różnica w postaci ruchu prawostronnego.

Specyfikacja i ceny IS200
Ta strona zawiera przegląd imponujących danych technicznych dotyczących osiągów IS200. Kliknij tutaj, aby przejść do sekcji Lexus Technology, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat inżynierii i cech konstrukcyjnych Lexusa.

Kliknij tutaj, aby wyświetlić brytyjskie ceny IS200.
Osiągi i zużycie paliwa

Prędkość maksymalna: Manualna: 134 mph
Automatyczna: 127 mph
Przyspieszenie 0-62 mph (0-100 km/h): Manualna: 9,5 s
Automatyczna: 11,2 s
Zużycie paliwa
Miejskie: Manualna: 21,4 mpg
Automatyczna: 20,2 mpg
Pozamiejskie: Manualna: 36,2 mpg
Automatyczna: 36,7 mpg
Mieszane: Manualna: 29,1 mpg
Automatyczna: 28,5 mpg
Emisja CO2: Manualna: 231 g/km
Automatyczna: 237 g/k
Stopień sprężania: 10,0:1

Wymiary i waga

Wymiary
Długość: 4400 mm
Szerokość: 1725 mm
Wysokość: 1420 mm
Rozstaw osi: 2670 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów
Pojemność bagażnika: 400 litrów
Masa całkowita pojazdu
Przód: Manualna: 880 kg
Automatyczna: 890 kg
Tył: Manualna: 950 kg
Automatyczna: 940 kg
Ogółem: Manualna: 1830 kg
Automatyczna: 1830 kg
Maksymalna dopuszczalna nośność osi
Przód: 1055 kg
Masa własna
Masa własna Minimum: Manualna: 1380 kg
Automatyczna: 1385 kg
Masa własna Maksimum: Manualna: 1455 kg
Automatyczna: 1455 kg
Koła i opony
Rozmiar koła: 6,5JJ x 16"
Rozmiar opony: 205/55R16"
Nośność
Z hamulcem: 1200 kg
Bez hamulca: 450 kg

Podwozie i nadwozie

* Sztywna klatka kabiny ze stali o wysokiej wytrzymałości
* Obszerna ochrona antykorozyjna
* Superwysokiej jakości wykończenie z wielowarstwową obróbką lakierniczą

Zewnętrzne

* 16-calowe felgi aluminiowe z nakrętkami zabezpieczającymi
* Elektrycznie podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
* Przednie światła przeciwmgielne
* Immobilizer
* Podwójna blokada
* Wykończenie rury wydechowej ze stali nierdzewnej

Silnik i skrzynia biegów

* Silnik 2-litrowy
* VVT-i - Zmienny rozrząd zaworów - inteligentny (sterowany elektronicznie)
* ETCS-i - Elektroniczny system kontroli przepustnicy - inteligentny: zaawansowany komputerowy system zarządzania silnikiem
* 6-biegowa manualna skrzynia biegów lub 4-biegowa elektronicznie sterowana skrzynia biegów (ECT-i) z inteligentnym sterowaniem komputerowym
* System zmiany biegów AI
* Podwójny układ wydechowy ze stali nierdzewnej z katalizatorami

Cylindry/zawory: rzędowe 6/24
Pojemność: 1988 cm3
Stopień sprężania: 10,0:1
Skok/średnica: 75,0 x 75,0 mm
Moc maksymalna: 153 KM (114 kW) przy 6200 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 144 lb/ft (195 Nm) przy 4600 obr./min

Zawieszenie, hamulce i systemy bezpieczeństwa

Zawieszenie
Przód: Podwójne wahacze
Tył: Podwójne wahacze
Hamulce
Przód: Tarcze wentylowane
Tył: Tarcze pełne
Bezpieczeństwo

* Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu
* Boczne poduszki powietrzne przednich siedzeń z kurtynami powietrznymi z przodu
* Pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami siły
* System kontroli trakcji (TRC)
* System kontroli trakcji (TRC)
* Elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD)
* Asystent hamowania (BAS)
* System zapobiegający blokowaniu kół (ABS)

Wnętrze

* Tapicerka materiałowa
* Regulowana kolumna kierownicy
* Styl instrumentu w stylu chronografu
* Projekt miernika
* Uchwyty na napoje z przodu i z tyłu
* Maty podłogowe
* Przedni podłokietnik (automatyczna skrzynia biegów)
* Metalowa gałka zmiany biegów
* Elektryczne szyby z zabezpieczeniem przed zakleszczeniem i funkcją automatycznego podnoszenia/opuszczania jednym dotknięciem po stronie kierowcy
* Klimatyzacja z tempomatem (automatyczna skrzynia biegów)

Audio

* 6-głośnikowy system stereo hi-fi
* 3-pasmowe radio RDS z 18 zaprogramowanymi kanałami i kasetą Dolby
* 6-płytowa zmieniarka CD

http://www.lexus.co.uk/specification.php?model=is&variant=200&area=specification
 
#7 ·
Lexus IS300 wcale nie jest prawdziwym Lexusem. Jest zapożyczony od Toyoty w Japonii, znanej również jako Altezza. Miał silnik serii 3SGE (2.0), myślę, że ma 168 KM i został zbudowany przez Kanto Motorworks w Japonii, tych samych ludzi, którzy zbudowali Celicę 7. generacji.
Lexus włożył do niego 3.0, ponieważ nikt nie kupiłby Lexusa z silnikiem 4-cylindrowym.
Przypadkowo wczoraj grałem w Gran Turismo 2 na PS1 i było w nim mnóstwo informacji na jego temat. W grze nazywał się Lexus IS200, ale nie sądzę, żeby IS200 naprawdę istniał. To albo IS300 tutaj, w Stanach, albo Altezza w Japonii.
 
#8 ·
Lexus IS300 wcale nie jest prawdziwym Lexusem. Jest zapożyczony od Toyoty w Japonii, znanej jako Altezza. Miał silnik serii 3SGE (2.0), myślę, że ma 168 KM i został zbudowany przez Kanto motorworks w Japonii, tych samych ludzi, którzy zbudowali Celicę 7. generacji.
Lexus upchał w nim 3.0, ponieważ nikt nie kupiłby Lexusa z 4-cylindrowym silnikiem.
Przypadkowo wczoraj grałem w Gran Turismo 2 na PS1 i było w nim mnóstwo informacji na ten temat. W grze nazywał się Lexus IS200, ale nie sądzę, żeby IS200 naprawdę istniał. To albo IS300 tutaj, w Stanach, albo Altezza w Japonii.
Wow, jesteś idiotą

IS300 to prawdziwy Lexus, palancie... To tak, jakby powiedzieć, że Acura tak naprawdę nie jest Acurą, albo że Jaguar to tak naprawdę Ford. IS200 to IS w Europie i Australii
 
#12 ·
Cóż, zakładając, że jesteś w USA, sednem zamieszania w tym wątku jest to, że nie powinno być potrzeby porównywania IS200 do IS300, ponieważ w USA nie ma IS200.

I odwrotnie, jeśli jesteś w miejscu, gdzie są IS200, prawdopodobnie nie znajdziesz IS300.
Może jest gdzieś pomiędzy :D
 
#14 ·
oba prawdziwe

Jestem w Australii i są zarówno is200, jak i is300, więc nie ma mitu, ponieważ widziałem je oba dzisiaj.
Jeszcze nie miałem okazji nimi jeździć, ponieważ najpierw sprawdzałem samochód, ale zdecydowanie są PRAWDZIWYMI samochodami, zarówno 200, jak i 300, aby to wszystko wyjaśnić.
 
#15 ·
Jestem w Australii i jest zarówno is200, jak i is300, więc nie ma mitu, ponieważ widziałem je oba dzisiaj.
Jeszcze nie mogłem nimi jeździć, ponieważ najpierw sprawdzałem samochód ale to zdecydowanie PRAWDZIWE samochody zarówno 200, jak i 300, aby to wszystko wyjaśnić.
Już ci mówiłem... czy nie spojrzałeś na linki i informacje, które dałem ci 8 postów temu?
 
#17 ·
"Odpowiedź"

MIAŁEM IS200 PRZEZ 3 LATA (MT).

- wydawał się wtedy całkiem szybki, mogłem wyprzedzać 2.4 A6 i MB 230kompressors. (jakoś...)
- wydaje się szybszy niż jest z powodu dźwięku silnika i wysokich obrotów
- ogromnym minusem jest wysokie przełożenie, które pozostawia cię na etapie 3000 obr./min podczas jazdy z prędkością 60 mil/h / 100 km/h na 6. biegu......

- POTEM DOSTAŁEM IS250(AT).

- wydaje się o wiele szybszy i tak jest!
- nie wydaje się tak szybki, jak jest, tak płynny i porusza się z prędkością 1800 obr./min przy 60 mil/h
- łagodny dźwięk wydechu, który nie brzmi tak szybko.

- POTEM MÓJ PRZYJACIEL DOSTAŁ OSTATNIO IS300 (AT)

- świetny moment obrotowy na niskich obrotach
- znacznie niższe przełożenie niż IS200
- wydaje się nawet trochę szybszy niż IS250, zwłaszcza trochę więcej momentu obrotowego przy niskich obrotach - ALE w miarę jak robimy coraz więcej porównań obok siebie, IS250 jest prawie trochę szybszy we wszystkich aspektach i scenariuszach z jakiegoś powodu... Wierzę, że skrzynia biegów ma z tym wiele wspólnego.

Aby "odpowiedzieć" na twoje pytanie; IS200 może mieć moc, której potrzebujesz, ale nie jeśli spróbujesz 250 lub 300 na pewnym etapie... to wszystko jest indywidualne...

z drugiej strony, niedawno próbowałem 350 i już pragnę więcej.... a potem próbowałem również 07 STi... cholera, żałuję, że tego nigdy nie zrobiłem....

Lars.