Lexus IS Forum banner

1 - 20 of 38 Posts

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #1 ·
*** UPDATE ***

Ok.... here is the final update!!!!

we will meet at Kirkland Marina at 10 am.... and drive down to Bremerton..

When : Sep 28. 2003 SUNDAY

Where: Bremerton

Cost: $25 to register and run

How to get there? DRIVE!!!

Thanks...
--------------------------------------------------------------------------------------

I'm thinking of going to Autocross before my school starts.... not 100% sure, but wants to go real bad....

Anyway, I was just wondering how many people is interested.....

so who's down???

Ryu!!! are you on?

Thanks guys....

p.s>> Jeffery, help me out.... I'm suck at planning things.....

Shawn
 

·
Registered
Joined
·
128 Posts
I'm totally down

yea I'm totally down to go before school starts. I need to save up some $$$ to get my shocks first though. Well gotta run asap... but hope people are interested. Shawn very good idea :D

Ryu
 

·
Registered
Joined
·
6,733 Posts
no go for me...no more time...and it's the first day of school for me anyways...gonna be pretty busy during the school year.

if u guys go...have fun! let us know how it goes..
 

·
Registered
Joined
·
128 Posts
sept 29th Mon????

Hey Shawn, isn't Sept 29th Monday??? Haha.. damn I got school that day. Well it's the second week for me so depending on all my classes, I have to see what's up. I definately want to go though.. hmm are there ne chance that we can go on weekend??
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Sorry guys.... :oops:

It's 28th the SUNDAY!!! sorry sorry.....

so, Jefferey, can you make it now???

where is Jeff, Al and Kane??? and Duke???

Let's go guys..... sorry about the date.....

Shawn
 

·
Registered
Joined
·
6,733 Posts
dlee74 said:
Sorry guys.... :oops:

It's 28th the SUNDAY!!! sorry sorry.....

so, Jefferey, can you make it now???

where is Jeff, Al and Kane??? and Duke???

Let's go guys..... sorry about the date.....

Shawn
naw i still can't make it...that weekend is pretty bad for me. a lot of stuff goin on...sorry.
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #7 ·
It's cool Jeffery..... maybe catch you at the school..... or earlier......

Catch you guys later..... have fun!!! :D

Shawn
 

·
Premium Member
Joined
·
16,944 Posts
Put me down on ur list, i will be there!!!

what should i bring?

Chairs, food, beer, blunts? haha jk

i need directions to the event

David
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Dave!!! I know you are not gonna come! :oops: Nice try though....

BUT, I might be able to catch you down in SF.... oh, were you able to find out some info??? let me know...

Shawn
 

·
Registered
Joined
·
128 Posts
Hey Shawn, so you know who's officially comin to the auto x??? I'll give you a call sometime this week to see what's up. I'm extremely busy rite now so haven't really gotten a chance to get onto IS300.net. :(

Ryu
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Ryu, don't know who's in for sure.....

You, ME and Frank(?) I believe.... and there are couple more guys that contacted me through email.....

and maybe AL.... AL!!! you coming??? :p

I guess we will wait couple more days, and decide to go for it or not....

or you can I can go.... just for fun.....

CALL ME and we will see.....

COME ON GUYS.... LET'S GO!!! :lol:

Shawn
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #13 ·
what's up ppl??? no one wanna go???? :pissed: :roll:
 

·
Registered
Joined
·
1,501 Posts
Yea so my front end is fucked...oh yea i have to replace my tye rods.
and my potenza so-3's have turned into drag slicks from driving across country.but hey i'm buyin new tires and fixin my shit so i should be ready for the autocross.i think it should be 1130 cause anything else is just to goddamn early.allright then peace
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #15 ·
I'm not sure my car will be ready also, but I'm in for the autocross....

so here we go....

Meet at Kirkland Marina at 10am this Sunday!!!! it's the one off of 85th St. in I-405.... exit #18, and head towards west.... all the way down the hill....

10 AM guys...... so we can drive down, and register.....

I will bring the rule book.... every one needs them..... so.....

I don't think Al and Kane will be making it, cuz they will probably be working on Al's car that weekend.....

Jeff, how is school? and let me konw if you can make it.... I know you wanted to go.....
Ryu, call me.....
LexusPowered, PM me if you have question!!!

See ya this Sunday.!!!
 

·
Registered
Joined
·
6,733 Posts
I don't think I can make it. I'll be busy getting ready for school...and right now I'm broke as hell. Next weekend will be really busy for me. If you guys go...I hope someone has a camera and can take pictures for the rest of us. Have fun and drive safe guys!
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #17 ·
where is the other Jeff???

I will take some pics and short footages......
 

·
Registered
Joined
·
128 Posts
I'm so in

I'm so going for auto X. I've already got a day off this Sunday. :lol: I'll try to bring a digital camcorder or classic one.. and a digital camera. I'm gonna try to do on board if that is allowed by the rule.

Shawn-I'll call you tomorrow night after I get out of work (probably around 9:15) and see what's going on.

Al-you got a SC!!! call me if you got a chance to. You got my new phone # rite???
 

·
Registered
Joined
·
1,149 Posts
Discussion Starter · #19 ·
So far we have......

1. Me
2. Ryu
3. Lexuspowered... is this Frank??? If I'm correct???
4. Dino.... he couldn't register for .net for some reason...
5. Dino's Friend
6. My friend
7. Al (maybe.... if he doesn't work on his car, he is in)

People!!! just get hooked up at Kirkland Marina even if you guys are not going, so we can take a pic or two, and have little chat.....

See ya

Shawn
 
1 - 20 of 38 Posts
Top