Lexus IS Forum banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
Joined
·
654 Posts
Discussion Starter #1
From some recent posts, it looks like everyone is in a club-making fever! So why not start a club for America's fourth largest, and second most polluted city? =)

If anybody is interested just post here, or e-mail me at [email protected]. I figure we can meet at Miami Subs on Westheimer; make those other people stare at us...in a good way hopefully!
 

·
Registered
Joined
·
1,718 Posts
I was at Miami Subs this past saturday... and I was actually inside eating there (for the first time) instead of loitering. The fries aren't too bad. =D I ferget.. but which color IS did you have? I've seen atleast one of each color rolling around in Houston. So lemme know whussup... peace.

------------------
White IS300
"Bein Bad Ain't EZ"
 

·
Registered
Joined
·
71 Posts
Badman,

I was at Miami Subs last night too, shoulda stopped by and said whats up! Shoulda gone out to the street races too. That Diablo, 6 heavily modded Vipers, 4 heavily modded Vettes, and a '01 911 TT were out there racing all the other fast ass cars. Was fun! Anyway, I'll see you guys next weekend at Subs even tho I'm not in the 'IS KREW'


------------------
Zerin Dube
'00 Imola Yellow S4
http://www.imolaS4.com
APR Stage I EMCS Chip
Bailey Dump Valves
UUC Short Shifter
 

·
Registered
Joined
·
1,718 Posts
Hey, I checked out the yellow diablo, corvettes and vipers that were parked in front of subs too. Shoot, I might have been standing right next to you =O . Anyways, I'll look out for yer car again when I'm there next time.

------------------
White IS300
"Bein Bad Ain't EZ"
 

·
Registered
Joined
·
146 Posts
Man I need to go up there for a weekend cause Sherman has hardly nothing except for fake Sallens and 1 real one. And all the Vettes are owned by women who think there to good and all of the other cars are just slow for be racing cars.
 

·
Registered
Joined
·
654 Posts
Discussion Starter #6
Well if we meet at Miami's, want to meet in the actual restaurant, or the general loitering area? Maybe we can park together or something and make people point


My IS is a SBM, and I should get my body kit by Wednesday, so it should be on by the weekend.

P.S. I saw a yellow IS on 59 and 610 near Galleria on Friday, was it anyone here? Some asian dude was riding in it.
 

·
Registered
Joined
·
35 Posts
ive been for the past 3 weekends.. yesterday wasnt that great. headed up there around 12. anyway ill prolly see yall out there.. just look for the veilside SC... later all

-bng
team koncept racing
'92 veilside royal sapphire sc300
'01 millenium silver is300
 

·
Registered
Joined
·
32 Posts
Originally posted by nopi*tkr:
ive been for the past 3 weekends.. yesterday wasnt that great. headed up there around 12. anyway ill prolly see yall out there.. just look for the veilside SC... later all

-bng
team koncept racing
'92 veilside royal sapphire sc300
'01 millenium silver is300
oh oh! youre the SC that was at the auto show, the one with the blue paint job. very nice btw. TKR...i know fred from your crew and got to see him again for the first time in 4 years at that carshow. anyways, i remember TRYING to catch your car on the freeway one day so i could snap a pic of...couldnt though haha.
 

·
Registered
Joined
·
1,718 Posts
Hey Shadoh, did you get your SBM from Westside? I get my car serviced there sometimes (even though I got mine from Sterling). The reason I ask is because I have seen one SBM driving around I-10/Dairy Ashford a few months ago. It had some dark tint and a spoiler. Was that you? And of course, I have seen Nopi's Silver IS around. I've seen another White IS and a Black one at Miami subs. I have also seen that yellow IS rollin around in chinatown. I heard a cute asian girl drives a white IS around town too. Most the others I've seen had older people behind the wheel... in all colors.
 

·
Registered
Joined
·
654 Posts
Discussion Starter #10
Nah, got mine at SMC Lexus, and don't have a spoiler yet, but it's coming.

My cousin saw a bunch of IS' last week at Galleria, and there is a SBM with spoiler that was cruising around Bellair chinatown a little more than a month ago.

Otherwise, it seems like the IS is a favorite of older people! One silver with an old chinese guy here in Sugar Land, a black on Westheimer with a older lady driving, and a white near 59 and Murphy.

BTW, has any of you done anything to your IS yet?
 

·
Registered
Joined
·
1,718 Posts
The only thing I've done to my IS was get into a "fender bender" (which wasn't my fault) and also ran over a few potholes. OH, you mean mods?? I have a decepticon logo on the dash...das bout it.
BTW, which body kit did you get? Link a pic of it if you can.
 

·
Registered
Joined
·
17 Posts
hey guys, FINALLY got my BLACK IS! I like the idea of getting together at miami subs and making a point, anyone got any ideas when specifically to meet? or is it like an every weekend thing?
 

·
Registered
Joined
·
654 Posts
Discussion Starter #15
Okay, let's see how many people we can sign up...

1. Shadoh6 (SBM)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Add your name if you want to come!
 

·
Registered
Joined
·
1,718 Posts
Hey Shadoh, is animagic the one in the galleria? dat store is freakin expensive!! hehe
but yeah.. we should meet up somewhere else before we go to subs on saturday..then we can all roll in there one after the other.. people will be like.. dayum.. an IS club already? watch all the vw and audi clubs turn their heads... heheh
 

·
Registered
Joined
·
35 Posts
hey shadoh... you own animagic? dont you know davie, joe, mike, etc? heh i used to hang with them all the time... maybe we've met before? who knows.. how small this world is... nah my IS will stay stock until i finish turbo-ing the SC... ive been thinkin about getting rid of it =X

-brian
team.koncept.racing
houston, tx
'92 veilside royal sapphire sc300
'01 millenium silver is300
 

·
Registered
Joined
·
35 Posts
he hasnt taken out the is in ages, it just rots in his driveway =] while my s4 goes to uh every freaking day 50 miles a day, SUCKS ASS.

_rl / 01 nogaro blue s4 - team koncept racing
 
1 - 20 of 21 Posts
Top