Lexus IS Forum banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
Joined
·
5,279 Posts
Discussion Starter #1
- anyone?
 

·
Registered
Joined
·
5,279 Posts
Discussion Starter #2
- screw you then, I didn't plan on going either... :whine:
 

·
Registered
Joined
·
5,279 Posts
Discussion Starter #4
kraze8 said:
:lol: :lol:


... I'll go, if you give me a ride. :D
- im too lazy to go, plus my tires are FUCKED already... 5500 miles.. :crazy:

- lets slap on your wheels and roll 8)
 

·
Registered
Joined
·
296 Posts
im going, but then again my car is in l.a. so i guess that doesnt really count. nobody from san diego is rolling? i thought Degois was going?
 

·
Registered
Joined
·
8,895 Posts
dut said:
kraze8 said:
:lol: :lol:


... I'll go, if you give me a ride. :D
- im too lazy to go, plus my tires are FUCKED already... 5500 miles.. :crazy:

- lets slap on your wheels and roll 8)
5500 miles and they are bald inside? .. time to flip those puppies around.
 

·
Registered
Joined
·
5,279 Posts
Discussion Starter #7
kraze8 said:
5500 miles and they are bald inside? .. time to flip those puppies around.
- thinking of that, but might as well wait for my wheels...

:boring: anyday now :boring:
 

·
Registered
Joined
·
8,895 Posts
dut said:
kraze8 said:
5500 miles and they are bald inside? .. time to flip those puppies around.
- thinking of that, but might as well wait for my wheels...

:boring: anyday now :boring:
hopefully you get them before 8/9/03 ..
 

·
Registered
Joined
·
1,351 Posts
I need to keep miles off my car, but I might go, since, I may have something to pick up there! :D Or something to take back: My plp front stb did not fit on my car, WTF! I don't get it. It just wouldn't fit. Anyone else have this problem? This blows, $300 for a piece of crap :pissed:
 

·
Registered
Joined
·
296 Posts
I need to keep miles off my car, but I might go, since, I may have something to pick up there! Or something to take back: My plp front stb did not fit on my car, WTF! I don't get it. It just wouldn't fit. Anyone else have this problem? This blows, $300 for a piece of crap
haha i wonder what your picking up? the plp stb didnt fit? i thought it was suppose to fit. are you installing it with the engine cover on? my jic strut bar fit perfectly. damn and for $300 bucks, that could have gone to your Endless brake kit fund!
 

·
Registered
Joined
·
1,351 Posts
Got the bar to fit. I actually had to bend it though, and that just didn't seem like it would be a good idea at first. Still thinking about going though.
 
1 - 11 of 11 Posts
Top